(073) 244-22-12
(095) 244-22-12
(067) 672-26-69
(032) 244-22-12

Виробники

Виробники

 

Збирайте урожай!

Ми працюємо тільки з кращими. Говорять, «що посієш – те збереш!». Справедливе твердження. А що, якщо посіяти глибоку пошану до покупців, натуральність продукції, любов до природи, талант дизайнерів, модельєрів, закрійників? Без сумнівів, вийде, продукція від марки Fruit of the Loom! Поспішайте збирати урожай!

Fruit of the LoomFruit of the Loom

Fruit of the Loom пропонує своїм покупцям одяг і тканини найвищої якості. Довгий час існування марки, безцінний досвід і щасливі покупці – це вже більше, ніж просто бізнес! Під брендом марки випускається весь спектр готового одягу та тканини. Fruit of the Loom належить до компаній закритого циклу виробництва, що абсолютно все продукує самостійно – від тканини до упаковки і каталогів продукції.

А що потрібне вам? Якщо якість і стиль, то Fruit of the Loom – правильне рішення!

RussellRussell

Торгова марка Russell - це підрозділ Fruit of the Loom, що спеціалізується на бізнес та преміум сегментах тестильної продукції. Абсолютно весь одяг, виготовлений під брендами Fruit of the Loom та Russell відповідає Oeko-TexStandard 100, та сертифікується за програмою WRAP, що гарантує відсутність в одязі будь-яких речовин, що можуть завдати шкоду людині чи навколишньому середовищу.

Стандарт сертифікації WRAP має за мету дотимання норм законного, гуманного та етичного виробництва у всьому світі. Для вдалої сертифікації по даному стандарту необхідне строге дотримання норм організації виробничих приміщень, робочих місць, тривалості робочого часу, недопущення дискримінації праці та умов безпеки та ін. Саме ці фактори гарантують найвищий рівень кінцевої продукції Russellтм.

У стилі Fruit of the Loom

Хочете завжди виглядати неповторно? Хочете, щоб вам обертались услід і думали: «Напевно, в нього/неї багато грошей, раз він/вона так класно одягається»? Хочете, щоб ви завжди відчували себе в одязі комфортно? Що ж, є комплексне рішення, «те, що доктор прописав» - це Fruit of the Loom для кожного: футболки, шкільна форма, уніформа, сорочки і багато іншого.

Fruit of the Loom пропонує одяг від спортивного та гранджевого до класичного, сповідуючи засади екостилю, інспіруючись в тканинах насиченою колористикою Сходу. Екокультура є невід’ємною складовою політики компанії та запорукою успіху продукції.

Екологічно і модно, прямо з гілки - Fruit of the Loom

Звичайно, вибираючи одяг, не потрібно рахувати калорії, не потрібно розраховувати порції, але цікавитися «інгредієнтами» потрібно завжди. Fruit of the Loom працює лише з натуральною сировиною, про яку можна говорити відкрито. Так, що там говорити – кричати!

  • Сировина – це виключно натуральна бавовна.
  • Барвники – натуральні, екологічно чисті.
  • Упаковка – з вторинних, перероблених матеріалів. Лише уявіть: ви економите, отримуєте якісний продукт, допомагаєте природі.
  • Завод в Марокко – енергозберігаючий, відповідає всім екологічним стандартам, немає причин хвилюватись за своє здоров'я. Просто вибирайте свій стиль і НОСІТЬ НА ЗДОРОВ'Я!
  • Екокультура – пріоритет та головна цінність бренда Fruit of the Loom. Це не просто слова, невипадково компанія вибрала «фруктовий» стиль.

Fruit of the Loom на сторожі якості

Fruit of the Loom, єдина компанія в своєму сегменті, що має власну лабораторію для тестування продукції, уніформи, футболок, корпоративного одягу, тканин, сорочок і багато іншого.

Повна акредитація в стандартах BS (Стандарти Великобританії), EN (Європейські норми) та ISO (Міжнародні стандарти) – це вже не просто слова і повітряні обіцянки.

Можливість проводити тести щодо наявності шкідливих елементів на кожному етапі виробництва тканин та одягу.

Навколо світу разом з Fruit of the Loom

Пам'ятаєте фільм «Навколо світу за 80 днів?». Компанії Fruit of the Loom було потрібно на те, щоб охопити всю планету більше 150 років, але яких років! Плідних, повних звершень і радості від маленьких та великих успіхів! Судіть самі:

Більше 28 тисяч працівників компанії у всьому світі. Продукція представлена у 75 країнах з яких 35 європейських. Головний офіс компанії в Боулінг-Грін, штат Кентукі, США, а найбільша, надсучасна фабрика корпорації знаходиться у Марокко, що продукує 1.6 мільйонів футболок щотижня.

Це не просто цифри, за кожним числом тисячі футболок, мільйони сорочок, щасливих людей, які багато років підряд залишаються вірними одному бренду, і це, звичайно, Fruit of the Loom!

Півтора століття – це лише початок!

У 1851 році брати Найт на острові Род-Айленд в США засновують фабрику для пошиття готового одягу, з якої розпочалася понад 150-ти літня історія компанії.

Тоді ще було невідомо чи сподобається аудиторії одяг, чи буде вона сприймати його з ентузіазмом, але прагнення, а також талант зробили свою справу! Зараз ми можемо говорити про те, що Fruit of the Loom – це один з провідних виробників екологічно чистого одягу для молодих і енергійних людей, які цінують індивідуальність!

Цікаві факти в історії Fruit of the Loom

1856 році затверджено дизайн логотипу з використанням фруктів та назву бренду Fruit of the Loom. Це велика дата для компанії, оскільки саме фрукти стали символом свіжості рішень, екологічності, стали візитною карткою Fruit of the Loom! Та, і, погодьтеся, як смачно звучить!

1871 року бренд Fruit of the Loom був офіційно запатентованим в Патентному відділі США під номером 418, ставши однією з найстаріших запатентованих торгових марок в світі, яка є старшою за електричну лампу та Сoca-Cola.

1893 Роберт Найт розробив новий дизайн логотипу. Цей легендарний логотип залишається майже незмінними та є одним з символів текстильної продукції глобального ринку.

2011 рік, Fruit of the Loom належить до найбільших транснаціональних компаній світу, що виробляє готовий одяг та тканини. Тепер уже можна говорити про те, що Fruit of the Loom зумів пройти через століття, перетворившись з новачка в досвіченого майстра своєї справи, надійного партнера, доброго друга!

2010 – 2011 роки, Fruit of the Loom знаходить собі надійного партнера у Західній Україні - Т-компанію, розпочавши нову сторінку в історії освоєння східноєвропейського текстильного ринку. Дуже важливо відшукати «свого» партнера, який зможе грамотно представити товар, розповісти про переваги так, як цього чекає покупець!

Т-компанія – саме такий партнер, який знає, що кращого одягу не знайти, який готовий щиро розповідати про Fruit of the Loom годинами, який уміє правильно позиціонувати корпортивний одяг, футболки, сорочки та іншу продукцію. 

T-Company